Uw mening is voor ons zeer belangrijk!

 

In lijn met onze bedrijfsmissie dat wij "iedere klant op elk moment een tevreden gevoel willen geven" is uw mening over het contact met ons zeer belangrijk. Of dit nu gaat om een telefonisch contact, een showroom- of werkplaatsbezoek of zelfs het bezoek aan onze website of contact via social media als Facebook, Linkedin of Twitter, ons streven is om elk contact plezierig te laten zijn.
 

Daarnaast willen wij u graag van dienst zijn met beantwoording van eventuele vragen die u heeft over uw auto, het laatste bezoek aan onze werkplaats, een ontvangen factuur of andere zaken in uw contact met onze medewerkers.

Hieronder kunt u ons uw vragen of opmerkingen kenbaar maken*.


Wilt u informatie over een bepaald model, een afspraak maken of proefrit aanvragen, klik dan hier.

 


Reactieformulier

 
 
 
 
 
 
 


 
 


Eventuele aanvullende informatie:


 
 
 


Uw feedback wordt door ons bijzonder op prijs gesteld. Wij nemen deze direct in behandeling en streven er naar u binnen één werkdag een reactie te geven.


 

 *Overigens kunt u ons binnen kantoortijden (maandag t/m vrijdag 08.00-18.00, Schiphol tot 17.00) ook telefonisch benaderen via: